INROPA PROGRAMMER

NASZE ŁATWE W UŻYCIU OPROGRAMOWANIE DO RĘCZNEGO PROGRAMOWANIA ROBOTÓW MALARSKICH

ŁATWIEJSZE I SZYBSZE PROGRAMOWANIE

Paintrobot-tech-illustration-grøn

UŁATWIĆ SOBIE PROGRAMOWANIE RĘCZNE

INROPATM PROGRAMMER

Rozwiązanie Inropa do ręcznego programowania robotów malarskich ustawia użytkownika przed wirtualną kabiną malarską z daną częścią, wygenerowaną z rysunku CAD.

Program tworzy program malowania robota na podstawie pociągnięć farbą i parametrów ustawionych przez użytkownika. Ponieważ wszystkie ruchy robota mogą być powielane i odwracane za pomocą jednego kliknięcia, InropaTM Programmer jest łatwiejszy w użyciu i generuje program w krótszym czasie, w porównaniu do przeciętnego oprogramowania.

Program InropaTM Programmer wymaga niewielkiego przeszkolenia i nie wymaga umiejętności technicznych. Zapewniamy szkolenie z obsługi programu, a ogólnie rzecz biorąc, opanowanie oprogramowania do programowania ręcznego Inropa to szybka nauka.

TWORZENIE ŚCIEŻEK I RUCHÓW ROBOTA

Ścieżki robota są tworzone poprzez ustawianie punktów na częściach za pomocą kliknięć myszą w oknie wirtualnej kabiny lakierniczej, a edycja ścieżek jest równie łatwa. InropaTM Programmer wymaga mniejszej liczby kliknięć i kroków programowania w celu utworzenia powierzchni malarskiej niż przeciętne oprogramowanie do robotów malarskich, dzięki czemu programowanie jest łatwiejsze i szybsze.

Wszystkie zaplanowane ruchy są wyświetlane wraz z parametrami w strukturze drzewa, co ułatwia przegląd projektu i edycję parametrów.

Ruchy robota są symulowane komputerowo przed przeniesieniem ich na fizycznego robota. Aby zapewnić bezbolesny proces, wszelkie osobliwości lub kolizje automatycznie pojawiają się w symulacji, dzięki czemu można je naprawić przed przeniesieniem programów.

WIZUALIZACJA MALOWANIA

InropaTM Programmer ułatwia uzyskanie podglądu malowania; wszystkie ruchy i pociągnięcia farbą są wizualizowane wraz z narzędziem malarskim, robotem, częściami i osprzętem.

Okno właściwości pokaże wszystkie informacje o wybranych ruchach, a zmiana pozycji lub kąta odbywa się za pomocą jednego kliknięcia myszą i bez konieczności joggowania robota.

Dodatkowo można zarządzać wszystkimi parametrami farby za pomocą wbudowanej tabeli pędzli, w której każdy pędzel ma unikalny kolor, co umożliwia łatwy, uporządkowany przegląd zgrupowanych ścieżek, zmienności powierzchni lub użycia różnych kolorów farby.

KARTA PRODUKTU

Inropa Programmer

Aby pobrać 2-stronicową kartę produktu, kliknij obrazek.

KORZYŚCI

Przyjazny dla użytkownika i intuicyjny

Nie wymaga umiejętności technicznych

Mniej kroków programowania

Symulacja off-line w celu eliminacji błędów

Jednolite i nieskazitelne powierzchnie

Redukcja kosztów i przestojów

NASI KLIENCI MÓWIĄ

W szczególności dzięki skrócono czas przestojów w produkcji i zaoszczędzono czas programowania, co sprawiło, że inwestycja zwróciła się w mniej niż rok.

Thomas Nielsen, Sauer-Danfoss

Wsparcie jest bardzo dobre; jest łatwe w obsłudze i można uzyskać pomoc w ciągu zaledwie kilku sekund. Zdecydowanie polecam każdemu korzystanie z oprogramowania Inropa.

Antwan Fredrik, Van Vamel

DOŚWIADCZENIE MA ZNACZENIE

20+

LAT DOŚWIADCZENIA

60+

INSTALACJE

15+

KRAJE

90K+

PROGRAMY DZIENNE

Bez kłopotów

Ułatwiamy programowanie robotów

Scroll to Top

JESTEŚMY SZCZĘŚLIWI MOGĄC CI POMÓC

Klikając poniższy link, można uzyskać zdalne wsparcie. Oferujemy wsparcie w języku angielskim i duńskim.

Prosimy o kontakt telefoniczny z Inropa (8:00-16:00 czasu środkowoeuropejskiego w dni powszednie) przed złożeniem wniosku o zdalne wsparcie:

+45 5219 5940.

Link otworzy okno komunikatu, w którym zostaniesz zapytany, czy chcesz uruchomić, czy zapisać plik. Kliknij „Uruchom”.

Otworzy się okno dialogowe zdalnego wsparcia, w którym zostanie wyświetlony 10-cyfrowy numer ID. Numer ten należy podać technikowi pomocy technicznej.