NASZE ŁATWE W UŻYCIU OPROGRAMOWANIE DO RĘCZNEGO PROGRAMOWANIA ROBOTÓW MALARSKICH
ŁATWIEJSZE I SZYBSZE PROGRAMOWANIE
UŁATWIĆ SOBIE PROGRAMOWANIE RĘCZNE
INROPATM PROGRAMMER
Rozwiązanie Inropa do ręcznego programowania robotów malarskich ustawia użytkownika przed wirtualną kabiną malarską z daną częścią, wygenerowaną z rysunku CAD.
Program tworzy program malowania robota na podstawie pociągnięć farbą i parametrów ustawionych przez użytkownika. Ponieważ wszystkie ruchy robota mogą być powielane i odwracane za pomocą jednego kliknięcia, InropaTM Programmer jest łatwiejszy w użyciu i generuje program w krótszym czasie, w porównaniu do przeciętnego oprogramowania.
Program InropaTM Programmer wymaga niewielkiego przeszkolenia i nie wymaga umiejętności technicznych. Zapewniamy szkolenie z obsługi programu, a ogólnie rzecz biorąc, opanowanie oprogramowania do programowania ręcznego Inropa to szybka nauka.
TWORZENIE ŚCIEŻEK I RUCHÓW ROBOTA
Ścieżki robota są tworzone poprzez ustawianie punktów na częściach za pomocą kliknięć myszą w oknie wirtualnej kabiny lakierniczej, a edycja ścieżek jest równie łatwa. InropaTM Programmer wymaga mniejszej liczby kliknięć i kroków programowania w celu utworzenia powierzchni malarskiej niż przeciętne oprogramowanie do robotów malarskich, dzięki czemu programowanie jest łatwiejsze i szybsze.
Wszystkie zaplanowane ruchy są wyświetlane wraz z parametrami w strukturze drzewa, co ułatwia przegląd projektu i edycję parametrów.
Ruchy robota są symulowane komputerowo przed przeniesieniem ich na fizycznego robota. Aby zapewnić bezbolesny proces, wszelkie osobliwości lub kolizje automatycznie pojawiają się w symulacji, dzięki czemu można je naprawić przed przeniesieniem programów.
WIZUALIZACJA MALOWANIA
InropaTM Programmer ułatwia uzyskanie podglądu malowania; wszystkie ruchy i pociągnięcia farbą są wizualizowane wraz z narzędziem malarskim, robotem, częściami i osprzętem.
Okno właściwości pokaże wszystkie informacje o wybranych ruchach, a zmiana pozycji lub kąta odbywa się za pomocą jednego kliknięcia myszą i bez konieczności joggowania robota.
Dodatkowo można zarządzać wszystkimi parametrami farby za pomocą wbudowanej tabeli pędzli, w której każdy pędzel ma unikalny kolor, co umożliwia łatwy, uporządkowany przegląd zgrupowanych ścieżek, zmienności powierzchni lub użycia różnych kolorów farby.
KARTA PRODUKTU
Inropa Programmer
Aby pobrać 2-stronicową kartę produktu, kliknij obrazek.
KORZYŚCI
Przyjazny dla użytkownika i intuicyjny
Nie wymaga umiejętności technicznych
Mniej kroków programowania
Symulacja off-line w celu eliminacji błędów
Jednolite i nieskazitelne powierzchnie
Redukcja kosztów i przestojów
NASI KLIENCI MÓWIĄ
W szczególności dzięki skrócono czas przestojów w produkcji i zaoszczędzono czas programowania, co sprawiło, że inwestycja zwróciła się w mniej niż rok.
Thomas Nielsen,
Sauer-Danfoss
Wsparcie jest bardzo dobre; jest łatwe w obsłudze i można uzyskać pomoc w ciągu zaledwie kilku sekund. Zdecydowanie polecam każdemu korzystanie z oprogramowania Inropa.